FAQ - Hoe werkt deze site?

Informatie over de wijze waarop u deze site kan gebruiken en antwoorden op veel gestelde vragen

Ik heb een abonnement en toch kan ik geen afgeschermde informatie lezen
Ik beschik over inloggegevens maar hoe kan ik inloggen?
Ik ben abonnee bij Prevent maar heb geen inloggegevens voor de website. Hoe kan ik deze bekomen?

Ik ben geen abonnee bij Prevent, kan ik dan inloggegevens bekomen?
Ik wil een nieuw wachtwoord aanvragen maar bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord verschijnt de boodschap "e-mail adres is op deze site niet bekend"

 

 

Ik heb een abonnement en toch kan ik geen afgeschermde informatie lezen

Kijk eerst na of wel bent ingelogd. Als u bent ingelogd, dan staat er een gebruikersnaam in het My Prevent menu rechts bovenaan. Bij niet-ingelogd gebruik staat er "Inloggen" vermeld. Zie Afbeelding Inloggen

Indien u niet bent ingelogd en u beschikt over inloggegevens dan kan u inloggen.
Indien u niet over inloggegevens beschikt, dan kan u op basis van uw e-mail adres een nieuw wachtwoord aanvragen

Indien u nog steeds geen afgeschermde informatie kan lezen, ook al bent u ingelogd op onze website, neem dan contact op met Prevent (customer [at] prevent [dot] be of 016/910910) dan kijken wij uw account zo snel mogelijk na.

 

Ik beschik over inloggegevens maar hoe kan ik inloggen?

Hiervoor zijn er twee opties:

- Optie 1: Inloggen via het My Prevent menu bovenaan Zie Afbeelding Inloggen.
Na het inloggen wordt u naar uw profiel pagina in My Prevent geleid.

 

 

 

 

 

- Optie 2: Inloggen via de optie in het menu dat verschijnt indien u op een afgeschermde pagina terechtkomt. Zie Afbeelding Inloggen via menu op een afgeschermde pagina. Dat heeft het voordeel dat u dan op de pagina blijft die u aan het bekijken bent.

 

 

 

 

Ik ben abonnee bij Prevent maar ik heb geen inloggegevens voor de website. Hoe kan ik deze bekomen?

Voor elke abonnee van Prevent is een account aangemaakt voor de website op basis van het e-mail adres dat bij het abonnement hoort. Indien u nog geen inloggegevens hebt dan kan u op basis van dit e-mail adres steeds een nieuw wachtwoord aanvragen.
- Klik op Wachtwoord vergeten? Zie Afbeelding Wachtwoord vergeten
- Vul uw e-mail adres in
- Klik op nieuw wachtwoord aanvragen
- U ontvangt instructies via e-mail voor een eenmalige login
- Log in op de website met de eenmalige login
- Kies een nieuw wachtwoord in My Prevent → Mijn profiel → Mijn inloggegevens bewerken
- Bewaar uw nieuw wachtwoord door te bevestigen via "opslaan" Zie Afbeelding Wachtwoord wijzigen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik ben geen abonnee bij Prevent, kan ik dan inloggegevens bekomen?

Niet-abonnees kunnen zich registreren op de website en een account aanmaken. U kan een account aanmaken via de knop inloggen (Zie Afbeelding Inloggen). Daarna klikt u op Nieuwe account aanmaken en vult u de gevraagde gegevens in. Zie Afbeelding Registreren.

De gegevens van deze account worden bijgehouden en dat maakt het makkelijker om te bestellen, in te schrijven, ... Registratie op de website geeft niet-abonnees geen toegang tot afgeschermde inhoud. Om afgeschermde inhoud te lezen moet u steeds over een abonnement beschikken.

 

 

 

 

 

 

Ik wil een nieuw wachtwoord aanvragen maar bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord verschijnt de boodschap "e-mail adres is op deze site niet bekend"

De accounts op de website zijn gebaseerd op de e-mail gegevens van het bijhorende Prevent abonnement. Indien de website uw e-mail adres niet herkent, dan is het adres waarover Prevent beschikt misschien niet het juiste. Neem contact op met Prevent (customer [at] prevent [dot] be of 016/910910) dan kijken wij uw e-mail en uw account zo snel mogelijk na.